Gönderen Konu: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance  (Okunma sayısı 9098 defa)

Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« : 19 Mart 2016, 14:31:13 »
Advertisement
Aslinda aracimla 1 sene once enisteme zorla aldirirken tanistim. Ozwllikle sunroof ve xenon far ile bu araci kacirmayalim diyerek S40 1.6 d2'sini satarak bu araci aldi ve keyifle kullandi. Ev alma durumu nedeniyle arac satiliga cikinca aracindan memnun bir punto evo sahibi ve volvo'ya gecisi dusunen bir kullanici olarak arada dusundugum s40/v50 modelini atlayarak araci alma karari verdim.

62.000 km'de aldigimiz, su an 77.000 km'de olan aracim 1.6 drive e powershift advance olarak geciyor.

Bana gore tek eksigi adaptif hiz sabitleyici. Elzem degil ama bu kalitede bir aracta bu fonksiyon olsaydi cok daha iyi olacakti.

Uzun sure Mondeo sahibi oldum. 2004 mondeo ghiax marka aracimi 2014 mart ayinda sattigimda henuz 117.000km'deydi. O aracimi kullanirken ise gidip gelirken mazda 323, seat cordoba, hala elimizde olan peugeot 206 ve su an satmakta oldugum punto evo ile araclari bircok sartta test etme imkani buldum.

Genel olarak araclarda tercihimi donanim belirliyor ve son kullandigim puto bile cam tavanli ve hiz sabitleticiye kadar opsiyonlu bir arac.

S60'da da tercihimi belirleyen nadir bulunan sunroof opsiyonu olmustu.

S60'tan bahsetmek gerekirse;

Dis cizgiler itibariyle akan bir arac. Yani aracin bu formu sanki yolda giderken ruzgari oksayan, yola oturan izlenimini daha hareket etmeden veriyor.

Yollarda artik gozler gormeye alissa da markanin havasini guncel olarak estiriyor.

Xenon farlar, kaşlar ve izgaranin yanindaki led farlari ile hem estetik hem de guvenli gorus icin optimum nokta yakalanmis.

Ozellikle monde'daki bir zaman sonra 3rd parti parcalarla buyutulen kucuk merceklerden sonra basarili xenon far buymus dedirtiyor. Uzunlari destekleyen halojen farlar ise buna da gerek yoktu hani dedirtiyor karsi taraf icin uzuntu vererek:)

Far grubunda her ne kadar Volvo'nun artik ihtiyac duymadigi icin kullanmadigini belirtsede eksiklik sis fari olarak goze carpiyor. C30'daki sis farlarini kullansa gorsellik ve bana gore islevsellik tamamlanacakti.

Arka stoplar ise zaten ledleriyle, yan taraftan amerikan parklari ile yine yaratici vw oznel olmus.

Aracta begenmedigim konulardan biri yine ilk sahibinden kalan cam filmleri. Bugune kadar hic kullanmadim ve hic de alisamadigim filmleri arka rezistans zarar gormesin diye ellettirmiyorum. Ayrica arka cam gorusu rezistans cizgilerinin bogumlari nedeniyle biraz dalgali. Film ile ozellikle karanlikta arkadan gelen araclarin  farlari biraz dagiliyor.

Benim aracta arkadaki kucuk spoiler goruntuyu degistirmis.

Ic bolume gectigimde bence d sinifi ustunde bir kalite var. Elestirmek icin gorebilecegim tek kusur belki de orta bolumdeki orantisiz izgaralar. Bunun haricinde mesela mk4 kasa mondeoya gore oldukca yuksek seviyede. Aracimin ici cift renk. Koltuklar krem deri. Koltuklara rakip bir marka gormedim. Hem rahatlik hem de ilanlarda gordugum dayaniklilik bence Volvo'ya has.

Yine koltuklarin tasarimi mukemmel. Arac kullanirken surucuye en cok keyif veren konu aracin yola oturmasi gibi gozukse de bunun en buyuk destekcisi rahat ama araca hakim oturma pozisyonu. Iste Volvo muhendisleri en iyi bildikleri isi yapmislar.

Elektrikli ve hafizali koltuklarin motor sesi bile bir zamanlar kardes olan  mondeodan farkli. Bir zamanlar bozulan disliler ve isitmalar  nedeniyle kesinlikle talep listemden cikan elektrikli ve isitmali koltuklari s60 ile yeniden sevdim diyebilirim. Koltuk isitma bence cok hizli ve basarili. On gostergeler farkli bir tasarim. Ben bu tasarimi cok begeniyorum. Makyajli modeldeki v40 ile kardes gosterge cok daha sportif ama s60 icin olmasi gereken belki bu gostergede orta bolumlerde bulunan pixel ekran cozunurlugu arttitilarak bir revize olabilirdi.

Direksiyon uzerinde alttan aydinlatmali hiz sabitleyicili ve ses sistemi tuslari bulunuyor ve gece aydinlatma sayesinde kullanimi kolaylasiyor.

Ses sisteminin dijital iklimlendirmenin  bulundugu 7" ekranin cozunurlugu bence en ideal noktada. Bt ile telefon gorusmesi hem cok kaliteli hem de telefonlarla tam uyumlu olmasi cok pratik. Ayni zamanda muzik sistemini de kontrol eden telefon Tus takimi formati Volvo'nun uzun suredir vazgecmedigi cok guzel ve rahat bir tasarim. Dijital kilma bilgi, koltuk isitma ve ses sisteminin takip edildigi orta ekranda rahatsiz edici bir sey yok. Son kontak acistan kapanana kadar tuttugu seyir istatistigini de buyuk ekrandan gormek mumkun. Yuvarlak formdaki ses acma, menu ve dijital klima ayar tuslarinin kullanimi son derece basit ve kalite hissi veriyor. Son olarak bu bolumdeki fircalanmis metal gorunumu bir aracta gorulebilecek en yuksek kalitede. Aracta trim sesi yok ama emniyet kemeri ya da kapi kilidinden geldigini dusundugum balik sirtlarindan gecerken gelen bir kütürtülü tikirtili ses ile ugrasmazsam rahat edemem. Genel de basarili olamam. Sadece ben degil sanayideki arkadaslarim benim duydugum sesleri cok zor duyar ve bulurlar:)

Aracim poweshift ve yeni nesil isiklandirmali vites topuzuna sahip. Selefindeki topuza gore cok şıķ. Beyaz led aydinlatmanin cerceveledigi topuzun icinde prnd harfleri yesil renk yaniyor gecislerde. Ustten yansiyan submarine ambiyansi gece daha guzel hale getiriyor. Kapi acildiginda klima bolumunun arkasinda yer alan volvo s40'tan da tanidigimiz ama daha gizli durumda olan goz beyaz led ile aydinlatiliyor.

Drive e'nin getirisi olan start stopu sevmedim. Kapatiyorum. Yokus asagi frenden ayak cekilirken henuz calismadan yarim tur donen tekerleklerin sanzimanda yaratabilecegi olumsuzluk, harcadigim mqzottan daha buyuk masraf acabilir.

Aracta geri vitese alinip aynanin l veya r tusuna basildiginda ayna yeri gosterek sekilde donuyot ve vites d'ye alindiginda eski halini aliyor. Bunu sonrasinda kesfetmistim.


Gelelim direksiyona. Su sert bulunan Volvo S60'a yakismayan(!) direksiyona.

Aslinda bunu soyleyenler haksiz degil cunki fransiz, italyan araclarindan gecis yapanlar icin, serce parmagiyla direksiyon dondurmeye alisan hissiz direksiyoncular icin bu direksiyon sistemi tam bir eziyet.

Manevra  icin  bilek gucu isteyen direksiyonun, yoldaki egimde bile yon degistirmemesi icin surucuden bekledigi kuvvete aliskin olmayanlara ve ozellikle sehir icinde kullananlara -eger direksiyon sertlik ayari yoksa- normal direksiyon agir gelecektir.

Ben puntoda city gibi bir fonksiyona sahip aractan geciyorum. City'yi kolumun krilmasinin ardindan ilk kullanimlarda 2-3 kere actim ve bence asiri yumusak oldugu icin kapattim ama normal haliile bile yumusak direksiyondan gectigimde verdigi his agir. 206'ya gore kiyaslarsam hafif. Mondeo ile cok benzesiyor ve Ford kullanicilarinin vazgecemedigidir hisli direksiyonlar.

Kisaca benim icin eski sevdama donus gibi. Hafif direksiyonun avantajlari var elbet ama zaten otomatik ve agirbasli bir aracta hissiz bir direksyonun yaratacagi endiseler icin latitude konularina bakilmasi yararli olur. Arac yavasken, 90 derece donuslerde cok guzel olan bu direksiyonlar yuksek hizlarda his vermedigi icin yuksek hizda ayni agirlikta seyreden s60 direksiyonuna gore surucunun reflekslerini dogru aktaramamasina neden olabiliyorlar.

Bu konuda cok iddiali da olmayalim, herkes mutlu oldugu araci kullansin derken, direksiyonun yuksek hizlarda sertlesmesi icin opsiyon almaya gerek olmadigini da soyleyeyim. Her hidrolik gibi s60 direksiyonu hiz arttikca agirlasiyor.

Yol sesi izalasyonunda basarili bir arac. Ruzgar sesini duyamadim henuz duysam da daha seslilerini duydugum icin bu benim icin olumsuzlik teskil etmez. Bu sesi bmw mercedes mi volvo mu tercihinde bulunup, volvo alanlar dusunsun:)

Gelelim poweshift sanzimana. Otomatik vitesi hic sevmeyen bir yapim var. Yapmak istedigimi tahmin eden degil uygulayan bir sanziman olnadigi muddetce de bu antipatim devam edecek. Aracin ilk kalkislarindaki farkli tepkimeleri ve dururken hissettigim vites dusurmeler haric bence guzel bir sanziman. Gecisler hissedilmiyor. Kararsizlik cok nadir. Ozellikle gaza basilmadiginda motor freni ile yavaslamasi ise konforlu bir seyahat sagliyor. 1.6 115bg psa motoru ise fotd/pejo/citroen/mazda'da kullanilan daha onceki 109bg'lik 16v motorun 8v olarak revize edilmis ve duz versiyonlarda 6 vites kombinasyonu ile sunulan hali.

8v teknolojik gelmese de motor teknolojik ve yeni nesil bir motor. 8v motorlar sehir iclerinde daha ekonomiktirler 16v'e gore. Sehir disinda biraz daha tersi durum olsur. Sorunsuz motorun benim gordugum en buyuk handikapi hareketli volantin rolantide yol actigi calkalamali calisma. S60'da bu durum yok ama s40 bu sekildeydi ve sirketteki bircok focus da benzer durumdaydi.

Ankarayi bilenler icin yasamkentten tunus cad'ne gunluk gidis donusum var. Sabah erken cikarim ve hiz sabitleyiciyi 80km hiza baglarim. Tabiri caizsse gaza frene dokunmadan 21km'nin 19km'si yol alirim. Aksam ise aksam trafigi ve genelde yeni odtu bulvarini kullanirim.

Bu yola gore su anda 7.5lt/100km gosteriyor ama hafta sonu daha farkli ve kotu bir guzergahta 60km'lik kullanim var. Oncesindeki ortalama 6.2lt idi.

Agirlikli olarak Mevcut guzergahta benzer sekilde kullandigim diger araclar uzun donemde

Mondeo 2.0 benzinli otm.- 9.9t/100km
Cordoba 1.4 benzinli- 6.9lt/100km
Punto 1.3 multijet - 4.3lt/100km
Pejo 2061.4 otomatik 8.5lt/100km
Mazda 323 lpg duz - 9lt/100km

S60 sonuc olarak, arac arayislarini d segmentine cikarip burada kalabilecek maddi guctekiler icin ulasilabilecek son nokta. Donanim ve opsiyon olarak fiyat/performans araci. Ust premium markalarin d segmentlerine gore yani c ve 3 serisine gore marka egosu yoksa cok daha tatmin edici olabilir. Zaten ayni ozellikteki ust premiumlardan yaklasik %20-25 ucuz olacaktir.

S60'a hangi aractan sonra gecilirse memnun edecegi goreceli olabilir ama mondeo, passat, insignia, avensis,accord gibi araclardan sonra s60 son durak. Focus, c4, astra, corolla gibi araclardan sonra s40 bazen bekleneni veremiyor fiyat performansta oradan da gecis olabilir. S40'dan sonra zaten S60 denenmeden baska markaya gecilmez.

Eksiler: Surekli yanan farlar, mono olarak ayni anda ayarlanamayan dijital cift yonlu klima, olmayan sis farlari, far sensoru, kapi iclerinde acildiginda yanan kirmizi işık, zaman zaman usb okurken takilmasi, 4 seri yola 6 serit sigan araclar yuzunden aksam trafiginde devreden cikan BLIS(kor nokta uyari sistemi), manevra capi

Yol tutus, uzun yol deneyimleri, suspansiyon sistemi gibi konularda daha sonra kullanim arttikca bilgi vermeye calisacagim.

Saygilarimla.

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap









SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Cihan14

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 388
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #1 : 19 Mart 2016, 17:59:22 »
Maşallah diyeyim tekrar

Tecrübelerinizi paylaşmanız çok güzel olmuş.

Bende şu an D sınıfı bir araç için en uygun olanını S60 olarak görüyorum.

Cam filmi sevmiyorsanız sökülüp şeffaf ama uv zararlı ışınları kesen llumar marka film tercih edebilirsiniz.

Advance paket tam dolu gibi gözüksede yine bazı opsiyonlar dışarıda kalabiliyor.

On ızgara gri renk olsa çok daha güzel olacaktır.

Folyo söküp nano ürün ile korumaya çalışabilirsiniz.

Eğer ki kullandığınız yolda taş atma yapmıyorsa film sökmek uygun olacaktır.
Araca eklemeyi düşündüğünüz aksesuarlar var mı?

tapatalk yaz kızım


Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #2 : 19 Mart 2016, 19:28:01 »
Su an ici  bir ek dusunmuyorum. Belki ilerde arka difuzor olur ama arac beyaz renk oldugu icin cok kendini gostermeyecektir.

Cam filmleri eger yasal olarak bir zorunluluk olmazsa kalacak artik. Kaputtaki film de oyle. Ayni zamanda camurluklarda da var filmlerden.

Sizin de almak istediginiz aracmis S60. Yüce Allah gönlunuze gore versin.

Insallah izlenimlere devam edecegim.

Saygilarimla.

SM-T810 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Cihan14

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 388
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #3 : 19 Mart 2016, 23:05:48 »
Teşekkür ederim

Nasip diyelim bakalım umarım 2017 kış aylarında almak nasip olursa çok güzel olur.

Arka tampon eki çok hoş duruyor forumda resmi vardı sanırım.



tapatalk yaz kızım


Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #4 : 20 Mart 2016, 01:21:04 »
öncelikle aramıza hoşgeldin, yazdıklarına bir kaç bişey ekleyecek olursak ;

Eksiler: Surekli yanan farlar, mono olarak ayni anda ayarlanamayan dijital cift yonlu klima, olmayan sis farlari, far sensoru, kapi iclerinde acildiginda yanan kirmizi işık, zaman zaman usb okurken takilmasi, 4 seri yola 6 serit sigan araclar yuzunden aksam trafiginde devreden cikan BLIS(kor nokta uyari sistemi), manevra capi

1,Farların sürekli yanması yazılımsal olarak kapatılabiliyor. Bu isveçte farların gunduz acık olma zorunlugundan dolayı tr ye de bu seklde gelıyor olması.
2,çift taraflı dijital klıması olan arabaların en azındn benım kullandıklarımın hemen hemen hepsı çift şekilde ayarlanıyor 2 tarafıda tek bır dereceden ayarlayamıyosun. (q7,a4,e250,320,525,a3vs vs)
3, Farsensoru ıcın bknz 1. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
4. Kapı içlerinde ışık olmaması gercekten cok mantıksız sanayide 2 dk da ısık taktırabılrısın ama Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
5. usb takılması ıle ben karsılasmadım.
6. Manevra çapı kotu dıyorsan bırde 2010 öncesi volvolara bak derım Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #5 : 20 Mart 2016, 09:23:08 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
öncelikle aramıza hoşgeldin, yazdıklarına bir kaç bişey ekleyecek olursak ;

Eksiler: Surekli yanan farlar, mono olarak ayni anda ayarlanamayan dijital cift yonlu klima, olmayan sis farlari, far sensoru, kapi iclerinde acildiginda yanan kirmizi işık, zaman zaman usb okurken takilmasi, 4 seri yola 6 serit sigan araclar yuzunden aksam trafiginde devreden cikan BLIS(kor nokta uyari sistemi), manevra capi

1,Farların sürekli yanması yazılımsal olarak kapatılabiliyor. Bu isveçte farların gunduz acık olma zorunlugundan dolayı tr ye de bu seklde gelıyor olması.
2,çift taraflı dijital klıması olan arabaların en azındn benım kullandıklarımın hemen hemen hepsı çift şekilde ayarlanıyor 2 tarafıda tek bır dereceden ayarlayamıyosun. (q7,a4,e250,320,525,a3vs vs)
3, Farsensoru ıcın bknz 1. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
4. Kapı içlerinde ışık olmaması gercekten cok mantıksız sanayide 2 dk da ısık taktırabılrısın ama Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
5. usb takılması ıle ben karsılasmadım.
6. Manevra çapı kotu dıyorsan bırde 2010 öncesi volvolara bak derım Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Aslinda yazdiklarim aracin alinmasina negatif etki edecek durumlar degil. Olsa daha iyi olurdu meali diyelim.

Klima konusunda ilginc diger araclarda da mono kullanim olmamasi. Ford, Toyota, Fiat grubunda kullandigim icin muhakkak vardirbirbyerde diye tus arandim.

Aracin kapilarina mudahale ettirmem ama nedense bu kapi aydinlatmasina cok onem verdigim halde araclarimda denk gelemedim.

Donus capini bir daha degerlendireyim o zaman:)

Farlarin yazilimla duzeltildigini okudum. Orda da park konumunda anahtar kontaktan cikarildiginda dugme kapanmazsa acik kaliyormus galiba parklar.

Sensor olsaydi hic bu sorun olmazdi. Aslinda aracta bir sensor var, ic aydinlatmanin siddeti azalip artiyor gibi geldi bana ışık miktarina gore. Ancak farlara etki etmiyor.

Saygilarimlam

Saygilarimla.



SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı ecz1281

  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 634
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #6 : 21 Mart 2016, 14:29:31 »
Şükrücüm 2013 golf sync tuşu ile çift bölgeli klima tek tuşla ayarlanabiliyor. bu da bana teselli olsun. kapı içi ışık paketimde var. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Rabbim gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle...

Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #7 : 21 Mart 2016, 15:20:08 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Şükrücüm 2013 golf sync tuşu ile çift bölgeli klima tek tuşla ayarlanabiliyor. bu da bana teselli olsun. kapı içi ışık paketimde var. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Golfte de muhtemelen havalandirma yonu secildiginde autodan cikiyordur. Volvo'da denemedim. Ford ve Fiatta devren cikmiyordu yonlendirme secince, Seat'ta cikiyordu.

Saygilarimla.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #8 : 23 Mart 2016, 11:48:03 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Şükrücüm 2013 golf sync tuşu ile çift bölgeli klima tek tuşla ayarlanabiliyor. bu da bana teselli olsun. kapı içi ışık paketimde var. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
onlar bende taa 2011 de vardı Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı ecz1281

  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 634
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #9 : 23 Mart 2016, 13:35:09 »
B
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Şükrücüm 2013 golf sync tuşu ile çift bölgeli klima tek tuşla ayarlanabiliyor. bu da bana teselli olsun. kapı içi ışık paketimde var. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
onlar bende taa 2011 de vardı Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
bende de ta 2011 de s60 vardı Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap şaka bir yana, Volvo kesinlikle özlettiren bir araba. BMW 3, Mercedes yeni c kullanan Volvoculardan aynı şeyleri duydum. kesinlikle Volvo başka hissettiriyor. ileriki zamanlarda golfü satıp v40 t4 advance almayı düşünüyorum. siteden satan ya da takas yapmak isteyen olursa haber etsin.
Rabbim gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle...

Çevrimdışı aknasmub

  • Üye
  • **
  • İleti: 56
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #10 : 23 Mart 2016, 18:46:44 »
Aracınız hayırlı olsun. Güle güle kazasız belasız kullanın.

Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş.

Çevrimdışı Cihan14

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 388
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #11 : 23 Mart 2016, 22:54:14 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
B
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Şükrücüm 2013 golf sync tuşu ile çift bölgeli klima tek tuşla ayarlanabiliyor. bu da bana teselli olsun. kapı içi ışık paketimde var. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
onlar bende taa 2011 de vardı Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
bende de ta 2011 de s60 vardı Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap şaka bir yana, Volvo kesinlikle özlettiren bir araba. BMW 3, Mercedes yeni c kullanan Volvoculardan aynı şeyleri duydum. kesinlikle Volvo başka hissettiriyor. ileriki zamanlarda golfü satıp v40 t4 advance almayı düşünüyorum. siteden satan ya da takas yapmak isteyen olursa haber etsin.
Aracın kendine has bir imajı da mevcut

tapatalk yaz kızım


Çevrimdışı s40

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 350
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #12 : 25 Mart 2016, 18:02:43 »
bu modelde o buruna ilave 2 far hoşuma gidiyor.. kazasız belasız kullanın.

Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #13 : 25 Mart 2016, 19:40:57 »
Bugun benim ustama powershift yag degisimi sordum. 550.tl gibi bir rakam verdi. Bir de bilgisayarla en son konfigrasyon yapilmasi gerekiyor dedi. Donanim haberde son mesajlarda cok detayli yazmis bir arkadas. Konfigrasyondan bahsetmemis. Bakalim yarin ya da onumuzdeki hafga netlestiririm. Bu arada yaptiran varsa bilgi almak isterim.

Saygilarimla.

SM-T810 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Cihan14

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 388
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #14 : 25 Mart 2016, 21:50:47 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Bugun benim ustama powershift yag degisimi sordum. 550.tl gibi bir rakam verdi. Bir de bilgisayarla en son konfigrasyon yapilmasi gerekiyor dedi. Donanim haberde son mesajlarda cok detayli yazmis bir arkadas. Konfigrasyondan bahsetmemis. Bakalim yarin ya da onumuzdeki hafga netlestiririm. Bu arada yaptiran varsa bilgi almak isterim.

Saygilarimla.

SM-T810 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tek bir yerden mi fiyat aldınız?

Bana yüksek geldi fiyatı



tapatalk yaz kızım


Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #15 : 25 Mart 2016, 22:07:56 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Bugun benim ustama powershift yag degisimi sordum. 550.tl gibi bir rakam verdi. Bir de bilgisayarla en son konfigrasyon yapilmasi gerekiyor dedi. Donanim haberde son mesajlarda cok detayli yazmis bir arkadas. Konfigrasyondan bahsetmemis. Bakalim yarin ya da onumuzdeki hafga netlestiririm. Bu arada yaptiran varsa bilgi almak isterim.

Saygilarimla.

SM-T810 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tek bir yerden mi fiyat aldınız?

Bana yüksek geldi fiyatı



tapatalk yaz kızım
Benim ustam oldugu icin baska yere bakmam, isciligi pahalidir ama ben guvenirim. Eger ortalama olarak bildiginiz bir rakam varsa soylerim ben ona:)

Sanziman yagi pek ucuz degildir ama bildigim. 60-70tl olsa litresi 5,5 lt 330-350TL'ye gelir yag. Volvomarkette 100tl 1lt yag:)

Ancak kalibrasyon varsa ve Volvo'ya gideceksek asil tehlike orada bence:)


Saygilarimla.

SM-T810 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #16 : 26 Mart 2016, 15:55:25 »
Bugun sanziman yagini degistirdim. Arka balatalari da degistim. Ayrica 235 45 17 yaz lastigine gectim.

Sanziman yagini kendim aldim. 75w. 6lt yag aldi sanziman. Kucuk sarsintilar da yok oldu gitti degisim sonrasi. Lastikler degisince 90km civarindaki balans sorunu da duzeldi. Arka balatalarin zamani gelmisti, zaten sesi duyuyordum cok dusuk hizda. Arka balatalari motorcraft aldim. Ford ile ayni parca. 150tl. Danziman yagi litresi 31tl civarina geldi 6lt 185tl oldu. Aklimdakileri yapmis oldum.

Saygilarimla.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Cihan14

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 388
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #17 : 26 Mart 2016, 16:16:11 »
Demek istediğim buydu yağ 180 liraya gelmiş

Evimizdeki iki aracın yağını kendim temin edip ustalık parası veriyorum sadece

Hatta servisten daha kaliteli yağ kullanıyorum



tapatalk yaz kızım


Çevrimdışı s40

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 350
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #18 : 26 Mart 2016, 21:25:19 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Demek istediğim buydu yağ 180 liraya gelmiş

Evimizdeki iki aracın yağını kendim temin edip ustalık parası veriyorum sadece

Hatta servisten daha kaliteli yağ kullanıyorum



tapatalk yaz kızım

Kesinlikle en doğrusu bu. Ben kendi bakimi mi kendim yapıyorum. Yapılan iş ile ilgili hiç suphe kalmıyor aklımda Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı aknasmub

  • Üye
  • **
  • İleti: 56
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #19 : 27 Mart 2016, 09:45:45 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Bugun sanziman yagini degistirdim. Arka balatalari da degistim. Ayrica 235 45 17 yaz lastigine gectim.

Sanziman yagini kendim aldim. 75w. 6lt yag aldi sanziman. Kucuk sarsintilar da yok oldu gitti degisim sonrasi. Lastikler degisince 90km civarindaki balans sorunu da duzeldi. Arka balatalarin zamani gelmisti, zaten sesi duyuyordum cok dusuk hizda. Arka balatalari motorcraft aldim. Ford ile ayni parca. 150tl. Danziman yagi litresi 31tl civarina geldi 6lt 185tl oldu. Aklimdakileri yapmis oldum.

Saygilarimla.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Valla bravo

Çevrimdışı aknasmub

  • Üye
  • **
  • İleti: 56
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #20 : 27 Mart 2016, 09:45:59 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Bugun sanziman yagini degistirdim. Arka balatalari da degistim. Ayrica 235 45 17 yaz lastigine gectim.

Sanziman yagini kendim aldim. 75w. 6lt yag aldi sanziman. Kucuk sarsintilar da yok oldu gitti degisim sonrasi. Lastikler degisince 90km civarindaki balans sorunu da duzeldi. Arka balatalarin zamani gelmisti, zaten sesi duyuyordum cok dusuk hizda. Arka balatalari motorcraft aldim. Ford ile ayni parca. 150tl. Danziman yagi litresi 31tl civarina geldi 6lt 185tl oldu. Aklimdakileri yapmis oldum.

Saygilarimla.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Valla bravo ...

Çevrimdışı aknasmub

  • Üye
  • **
  • İleti: 56
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #21 : 27 Mart 2016, 09:46:34 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Bugun sanziman yagini degistirdim. Arka balatalari da degistim. Ayrica 235 45 17 yaz lastigine gectim.

Sanziman yagini kendim aldim. 75w. 6lt yag aldi sanziman. Kucuk sarsintilar da yok oldu gitti degisim sonrasi. Lastikler degisince 90km civarindaki balans sorunu da duzeldi. Arka balatalarin zamani gelmisti, zaten sesi duyuyordum cok dusuk hizda. Arka balatalari motorcraft aldim. Ford ile ayni parca. 150tl. Danziman yagi litresi 31tl civarina geldi 6lt 185tl oldu. Aklimdakileri yapmis oldum.

Saygilarimla.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bravo. Elinize sağlık.

Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #22 : 29 Mart 2016, 21:32:56 »
Sag taraf emniyet kemeri ya da kapi kilitlerinden ozellikle aracin gectigi kasislerde tak diye ses duyuyorum. Enistemdeyken cok onemsemistim ama su anda daha hassasim:) Bizim arkadaslar bakacaklar bu hafta ama  basina gelen veya kronik problemli bir yer varsa baktirayim.

Saygilarimla.

SM-T810 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Cihan14

  • Hiper Üye
  • ****
  • İleti: 388
  • volvo for life
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #23 : 30 Mart 2016, 00:14:27 »
Daha önce duyduğum bir şikayet büyük ihtimalle emniyet kemeri aksaminin vurması ile olan bir şey tahminimce sizin probleminizde aynı gibi

tapatalk yaz kızım


Çevrimdışı Evren_iskent

  • Üye
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Volvo S60 1.6 D Poweshift Advance
« Yanıtla #24 : 30 Mart 2016, 07:22:50 »
Bugun wurth enjektor temizleyici siviyi depoya doktum. Motor saglikli, biraz da koruyucu olmasi acisindan uyguladim. Daha onceki aracimda da uygulamistim, psikolojik de olsa seviyorum bu tarz temizleyicileri.

Saygilarimla.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Seo4Smf Tags: