Gönderen Konu: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari  (Okunma sayısı 11892 defa)

Çevrimdışı YEY

  • *
  • İleti: 13
Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« : 24 Mart 2013, 16:19:17 »
Advertisement
 Aslinda bu konu sadece C30 u degil butun volvolari ilgilendiriyor. Fakat hepimizin bilmesi gereken bazi detaylar var..

Ekteki dokumani incelersek Volvo C30 1.6 dizel icin servis periyodu 12.000 mil diyor. Buda neredeyse 20 bin km ye tekabul ediyor.

Bizim bakimlarimiz ise 10bin kmde 1. Servise sorsak alacagimiz ilk cevap bizim trafigimiz cok arac durdugu yerde calisiyor vs vs.

Acikcasi bu cevap beni hic bir zaman tatmin etmedi cunku ayni motorlari kullanan FORD ve Fransiz markalar (pejo citroen) bakimlarini 15 bin km de 1 yapiyorlar. Onlar araclarini dusunmuyorlar mi  sizce ?

Ikinci olarak trafik dunyada bir tek istanbulda yok. Gezenler yasayanlar iyi bilir londranin aksam saatleri, roma, milano gibi buyuk sehirler, hatta los angeles rush hourlari cok meshurdur. Kisacasi dunyanin en buyuk sehirlerinde ayni istanbul gibi dur-kalk seklinde trafik mevcuttur. Bunu cozemedikleri icin inanilmaz genis metro aglarina sahipler. Neyse konuyu dagitmadan tekrar yag bakimina donelim

Ucuncu ana unsur ise castrol edge tam sentetik serisini kullanan BMW-MINI grubu hem dizel hem benzinli araclarini 30 bin km de bir yag bakimina aliyor. Bunu biliyor muydunuz ? Ustelik avrupada falan degil. `Agir trafik sartlari altinda olan` istanbulda. En ufak vida icin bile ciddi rakamlar isteyen borusan bakim araligini 5bin 10bin kisaltmak daha fazla kazanmak istemez miydi sizce ?

Bu tespitlerden sonra asla ve asla 10 binde bir aracimin yagini degistirmiyorum ve tamamen israf olarak bakiyorum. Mobil 1 tam sentetik yaglarin aciklamasindada gordugum uzere yag ozelligini yaklasik 30 binde kaybeder gibi ifadeler var.(castrolde yazmiyor direk)

C30 bolumunun ateslenmesi hareketlenmesi dilegiyle

YEY

Çevrimdışı ecz1281

  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 634
  • volvo for life
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #1 : 24 Mart 2013, 17:31:40 »
Bende bundan boyle yagimi kendim alip bakimda karismayin diyecm yapanlar var biliyrm. Garantisinin son senesi bitince kendim listesini hazirlayip takip edecm, daha suresi bitmeden onu bunu degistirtmeyecm.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Rabbim gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle...

Çevrimdışı YEY

  • *
  • İleti: 13
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #2 : 24 Mart 2013, 17:47:17 »
Acikcasi dizellerin 10 binde bir castrol edge tam sentetik yag ile degisime girmesi tek kelimeyle ISRAF.

Dizellerde yag cabuk kirleniyor deniyor. Evet saydam sari yagi koyun. Degil 10 bin km, daha arac yerindeyken ilk marstan sonra zaten kararacaktir,cubugu cekin bakin Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap . Ama bu yagin kirlendigi anlamina gelmez.

Turkiyede Bmw 30 binde bir, Avrupada volvo 20 binde bir dizelleri bakima cagiriyorsa biz resmen kazik yiyoruz.. Bunun baska aciklamasi yok.

Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #3 : 24 Mart 2013, 18:44:29 »
Evet psa menseili motorlar 15 bin volvo 10.000 km de birde bakimda degisen malzeme ayni fiyat ise 2 kati

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Çevrimdışı YEY

  • *
  • İleti: 13
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #4 : 25 Mart 2013, 00:39:24 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Evet psa menseili motorlar 15 bin volvo 10.000 km de birde bakimda degisen malzeme ayni fiyat ise 2 kati

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Mini countryman ve cooperlardaki 1.6 dizel makinada psa Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap evet bildigimiz 115 lik 8 valfli psa grubu dizeller.

Ve siki durun, onlarda 30 binde bir bakima cagriliyorlar  Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #5 : 25 Mart 2013, 01:24:49 »
Pek arastrmadm ama ilk baslarda 114 bg 240 tork die duymustum.

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Çevrimdışı YEY

  • *
  • İleti: 13
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #6 : 25 Mart 2013, 03:01:11 »
115-112-114 falan hic bir sey ifade etmiyor Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap Malum ps-hp gibi farkli birimler var. Mini countryman dizel araci bizzat test ettim kurcaladim. Motor psa. Zaten benzinli countrymande var garajda. Onunda motor psa-bmw Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap Pejo 208-mini cooper benzinli ve dizel motorlar fix yani anlayacagimiz..

Dikkat dizel countrymaninde bakim araligi 30.000 km ve kullandiklari yag ayni bizimki gibi castrol edge..

Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Alıntı
``MINI COOPER D yeni nesil dizel 1.6 motorla donatılan ve BMW’nin PSA Grubu ile geliştirdiği dizel motor 4.000 dev/dak’da 112 hp’lik maksimum gücü sayesinde 0-100 km hıza 9.7 saniyede ulaşıyor. 270 Nm’lik tork’a sahip olan Test otomobilimizin yakıt tüketimi şehir içi 4,2 lt, şehir dışı 3,5 lt, karma olarak ise 3.8 litre yakıt tüketim değerleri ve yalnızca 99 gr/km olan CO2 emisyonu ile kendi sınıfında en düşük çıkış değerine sahip. MINI COOPER D Common Rail teknolojisi ile donatılmış dizel motoru 100 km’de yalnızca 3,8 litre yakıt tüketim değerleri ``
« Son Düzenleme: 25 Mart 2013, 03:03:31 Gönderen: YEY »

Çevrimdışı Quadrifoglio

  • Global Moderator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 789
  • Elazığ city
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #7 : 25 Mart 2013, 22:42:18 »
10.000 km'nin erken olduğu konusuna katılıyorum. 15.000 olsa bile razıyım.
Eylül gibi bakım yaptırıp elazığa geldim, hemen doldu. Şimdiye kadar 600tl'den aşağı çıktığımıda hatırlamıyorum.
Bmw'ciler 30.000'i doldurmadan girerler diye düşünüyorum,bknz: sürüş tarzı Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap. Şuan 11.000km oldu galiba yağ eksiltme gibi sorunlar yok, baskı balatadan dolayı performans düşüşü var sadece.

Çevrimdışı speedy

  • *
  • İleti: 22
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #8 : 31 Mart 2013, 11:57:39 »
Bunu muhalefet yapmak için söylemiyorum, sadece merak ettiğim için soruyorum (o yüzden lütfen yanlış anlamayın). Türkiye bildiğiniz gibi dümdüz bir topografiye sahip değil. İstanbul'daki durum malum... Bir de Avrupa'ya göre sıcaklıklar ortalama olarak daha yüksek. Bu da yağın daha uzun süre biraz daha yüksek sıcaklıklarda çalışıp daha erken yaşlanmasına neden olmaz mı?

Belki de PSA temelli motorlar kullanılıyor ama soğutma sistemleri vs. aynı mı? Bundan emin miyiz?
Driving Progress

Çevrimdışı YEY

  • *
  • İleti: 13
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #9 : 07 Nisan 2013, 21:54:33 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Bunu muhalefet yapmak için söylemiyorum, sadece merak ettiğim için soruyorum (o yüzden lütfen yanlış anlamayın). Türkiye bildiğiniz gibi dümdüz bir topografiye sahip değil. İstanbul'daki durum malum... Bir de Avrupa'ya göre sıcaklıklar ortalama olarak daha yüksek. Bu da yağın daha uzun süre biraz daha yüksek sıcaklıklarda çalışıp daha erken yaşlanmasına neden olmaz mı?

Belki de PSA temelli motorlar kullanılıyor ama soğutma sistemleri vs. aynı mı? Bundan emin miyiz?

Sogutma sistemleri component parca bakimindan tamamen ayni olmasada hedeflenen calisma sicakligi motor ayni oldugundan ayni olmak zorundadir..Yani pejo 307 psa dizel motoru 100 derecede calismayi hedefliyorsa volvo s60 dizel 95 derecede calisacak gibi bir durum kesinlikle soz konusu degil..O dediginiz olay Arap ulkelerinde falan gecerlidir. Ki orda isler degisir ki zaten biliyoruz bizden baska boyutta sicakta yasiyorlar..Veya finlandiya iceland araclarinda fabrika cikis klima takilmayabiliyor bazen...

Bu arada motor yagi dis etkenlerden tahmin ettigimiz kadar cok etkilenmez. Eger etkilenseydi kisin baska yazin baska yag kullanirdik. Sonucta motor atiyorum 90-105 derece civari calisiyor. Sogutma sistemi icin hedef dis ortam soguk olsada olmasada bu aralikta calismaktir. Cok sicak yerde calisan motor 105 dereceye gelince fan acacak ve arac yine o derecelerde calismaya devam edecektir. He asiri soguklarda yag bakimindan is biraz degisir evet. Sonucta -30 derecede kontaga basmak ile 0 derecede kontaga basmak bambaska seyler..

Son olarak konuyu eksik okumusuz biraz sanirim Borusan turkiye distributoru bildigimiz uzere.. Ve dizel benzinli tum araclarina 30 bin kmde bir bakim uyguluyor. Arac saati trafikte gecen fazla sureye gore km yi 28 binlere cekebiliyor ama oda zaten bizim her 10 binde bakima giren volvolara gore gayet komik bir rakam..

Ben bu iste kesinlikle kaziklandigimizi dusunuyorum. Ayni motorun ayni yag ile ayni ulkede yetkili servisler tarafinda 15 bin hatta 30 bin de bir bakima cagrilmasi cidden komik.

Çevrimdışı speedy

  • *
  • İleti: 22
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #10 : 28 Nisan 2013, 12:19:40 »
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Bunu muhalefet yapmak için söylemiyorum, sadece merak ettiğim için soruyorum (o yüzden lütfen yanlış anlamayın). Türkiye bildiğiniz gibi dümdüz bir topografiye sahip değil. İstanbul'daki durum malum... Bir de Avrupa'ya göre sıcaklıklar ortalama olarak daha yüksek. Bu da yağın daha uzun süre biraz daha yüksek sıcaklıklarda çalışıp daha erken yaşlanmasına neden olmaz mı?

Belki de PSA temelli motorlar kullanılıyor ama soğutma sistemleri vs. aynı mı? Bundan emin miyiz?

Sogutma sistemleri component parca bakimindan tamamen ayni olmasada hedeflenen calisma sicakligi motor ayni oldugundan ayni olmak zorundadir..Yani pejo 307 psa dizel motoru 100 derecede calismayi hedefliyorsa volvo s60 dizel 95 derecede calisacak gibi bir durum kesinlikle soz konusu degil..O dediginiz olay Arap ulkelerinde falan gecerlidir. Ki orda isler degisir ki zaten biliyoruz bizden baska boyutta sicakta yasiyorlar..Veya finlandiya iceland araclarinda fabrika cikis klima takilmayabiliyor bazen...

Bu arada motor yagi dis etkenlerden tahmin ettigimiz kadar cok etkilenmez. Eger etkilenseydi kisin baska yazin baska yag kullanirdik. Sonucta motor atiyorum 90-105 derece civari calisiyor. Sogutma sistemi icin hedef dis ortam soguk olsada olmasada bu aralikta calismaktir. Cok sicak yerde calisan motor 105 dereceye gelince fan acacak ve arac yine o derecelerde calismaya devam edecektir. He asiri soguklarda yag bakimindan is biraz degisir evet. Sonucta -30 derecede kontaga basmak ile 0 derecede kontaga basmak bambaska seyler..

Son olarak konuyu eksik okumusuz biraz sanirim Borusan turkiye distributoru bildigimiz uzere.. Ve dizel benzinli tum araclarina 30 bin kmde bir bakim uyguluyor. Arac saati trafikte gecen fazla sureye gore km yi 28 binlere cekebiliyor ama oda zaten bizim her 10 binde bakima giren volvolara gore gayet komik bir rakam..

Ben bu iste kesinlikle kaziklandigimizi dusunuyorum. Ayni motorun ayni yag ile ayni ulkede yetkili servisler tarafinda 15 bin hatta 30 bin de bir bakima cagrilmasi cidden komik.

Sizinle teknik konularda sohbet etmek çok keyifli. Kendi adıma teşekkür ediyorum. Böyle paylaşımlarınızın da devam etmesini diliyorum.

Sıcak ülkeler ile soğuk ülkeler arasında, aynı zamanda soğutma kapasitesine de bağlı olarak motorun çalışma sıcaklığında farklılıklar oluşur. Motorlar dizayn edildiğinde çalışma için belli bir sıcaklık aralığı belirlenir. Motoru tek sıcaklıkta tutmak bildiğiniz gibi mümkün değildir (ısı geçişi bilgisininden yararlanarak, çevre sıcaklığının farklı olması durumunu göze almak şartıyla).

Ağır vasıtalardan en azından şunu biliyorum, soğuk iklimlerde soğutma suyu sıcaklığı ne yaparsanız yapın 95 dereceyi geçmezken, biraz daha sıcak iklimlerde çok rahat 102 dereceyi buluyor... Ki bunun en ekstrem koşullarda 105-106 dereceye kadar falan yolu var. Su sıcaklığındaki artış 7 derece ise, ısı geçişi bilgisinden yararlanarak yağ sıcaklığındaki artışın bundan daha fazla olacağını belirtmek mümkün.

Bir de rule of thumb diyebileceğimiz bir kural var. Yağın (Soğutma suyunun demiyorum) ortalama sıcaklığının normalden sadece 10 derece artması, yağın ömrünü yarıya indiriyor. Bu yüzden servis periyotları soğutma ve işletme koşullarına bu kadar etki ediyor.

Bütün bunlardan sonra biraz sorguluyorum acaba Mini'nin motor yağ sıcaklığı çalkantıları ile Volvo'nunki çok yakın mı? Dediğim gibi, yağ, sıcaklık artışına oldukça hassas... Bir ölçüm yapmadan anlayabilmemiz zor.
« Son Düzenleme: 28 Nisan 2013, 12:20:37 Gönderen: speedy »
Driving Progress

Çevrimdışı YEY

  • *
  • İleti: 13
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #11 : 17 Mayıs 2013, 14:13:03 »
Ne demek sohbet ediyoruz iste Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Gectigimiz yillarda performans araclari kullandigim ve yagin sicakligini hks sensorleriyle gozlemledigim icin bu konuda biraz birikimim var.

Soyle ki her yagin flash pointi var. Yani bir nevi yanma ve yaglama ozelligini yitirmeye basladigi nokta. Ureticilerin bu datayi yag speclerinin icinde koymasinin sebebi ise bu dereceleri goruyorsaniz yagin km veya yil olarak omrunu doldurmasini beklemeye gerek gormeden degistirmemiz gerektigidir.

Castrol 5-30 icin  Flash Point, (data sheetlere bakilabilir) 202 °C  dir. Benim 240 hp mini cooper s ile denemelerde gordugum rakam iste 140 dereceler. Ve emin olun bizim stok veya cipli volvolar ile bu yaglari 120-125 derecenin ustune cikarmak imkansiz.Gunluk kullanimda 90-95 derecesinde seyreden mini trafikte 105 dereceyi aninda asiyor. Standart araclar ise trafikte dahi 100 dereceyi gecmiyorlar. Bu arada 10-60 castrol ile top speedde dahi 105 dereceyi gecemiyordum Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap Yani nasil bir yagdir ki ayak tam gazda +200 lerde 5-6 dakika seyretmeme ragmen isinmaya devam etmiyordu.. Ayni sartlar altinda 5-30 gibi yaglar piston eritmeye dogru gidiyor.

Yani isin avrupa vs turkiye yaptigimizda sanmiyorumki boyle ciddi bir farklilik, yagi isitima degerlerinde ciddi bir degisim soz konusu olsun. Bu yaglarin toleranslari daha yuksek. Bu arada en yuksek ve en dusuk sicaklari goz onune alirska avrupa kosullari soguklukta bizden onde olabilir, ozellikle balkan ve kuzeydeki ulkeler.. Fakat sicaklik olarak bizle ayni seviyededirler diye dusunuyorum..
« Son Düzenleme: 17 Mayıs 2013, 14:13:51 Gönderen: YEY »

Çevrimdışı mariachiii

  • *
  • İleti: 13
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #12 : 22 Mayıs 2013, 11:56:12 »
Tekrar merhabalar,
Bu konularda sızın kadar tecrubelı ve deneyımlı degılım ancak daha 1 hafta once Eskısehır'de perıyodık bakıma gırdım
aracım 2007 c30 benzınlı..
Ve Benzın fıltresı degısmemesıne ragmen ( bır oncekı bakıdma degısmıstı) 480 Tl para odedım...
Hoş aynı bakım için Ankara İstanbul İzmir gibi Metropol diyebilceğimiz şehirlerde 850 Tl'ye kadar fiyat aldım...
10Bın km de bır servıs anlayısına hala tamamen ınanabılmıs degılım.Nedense tatmın olmuyorum.
Ve bu servıse gıttıgımde Özellıkle servis km'sını sordum 10 bın cok az degıl mı dıye?
HEm ustadan hemde masa basındakı arkdastan yok cok normal yapılması gereken bu gıbı cevaplar aldım.
Kotu nıyetlı degıller elbette kotu nıyette aramıyorum kımseyıde karalamıyorum ancak arabamıda her 10 bınde bır bakıam goturmek canımı sıkıyor.Hem parası hem suresı hem zaman kaybı vsvsv gıbı:)
Tum parcaları kendım alıp saglam bır usta bulsam (buna ınanabılsem) kendım halledıcem, malesef bunada pek ınanmıyorum.Bunuda hemen acıklıyım sonra yanlsı anlasılmasın. Hem aracın Volvo olup ust sınıf arac olması hemde C30 gıbı az bulunan ve az gorulen bır arac olmasından dolayı sanayıye ya da ustaya pek yaklasmıyorum. İki ucu ballı değnek diyerek mevzuyu kapatayım. Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
Saygılar...

Çevrimdışı vvc30

  • *
  • İleti: 22
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #13 : 20 Ağustos 2013, 00:38:27 »
Arabamın garantisi bitti özel servise boş yere para vermek istemiyorum ankarada bildiğiniz düzgün servis var mı ?

Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #14 : 20 Ağustos 2013, 20:34:37 »
Ben kendım bızzat goturmedım ama f1 ibo cok ıyı dıyorlar.

Çevrimdışı vvc30

  • *
  • İleti: 22
Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #15 : 21 Ağustos 2013, 14:20:09 »
Yeri nerde?

Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #16 : 21 Ağustos 2013, 21:53:02 »
umitkoy koprusu uzerınden gıdersenız sanayıye gırer gırmez sagda bir yerlerde net yerını tarıf edemıyorum numarasını ıstersenız bulurum.

Çevrimdışı vvc30

  • *
  • İleti: 22
Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #17 : 25 Ağustos 2013, 23:24:12 »
Tesekkurler . Biliyorum galiba orayi

Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #18 : 28 Ağustos 2013, 12:08:35 »
Gecen kuzenın arabasına tup takırmak ıcın sanayıye gıtmıstık tesaduf gordum yeri gittim sahibi ilede tanıstım yakında siteye özel bakım fiyatıda istiycem
Adresi : Bahçekapı Mah. 9.cad no17/ 7- 8- 9 Şaşmaz oto Sanayi. Tabelalarında F1 logosu var zaten Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı volkancanikli

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 132
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #19 : 29 Ağustos 2013, 21:48:26 »
10bin km de yağ değişim olayına bende kıl oluyorum fakat, garanti muhabbetinden dolayı gitmek zorunda kalıyorum,aracımın garantisi biter btmez 15 bin kmde yağ değişimine başlarız artık

Çevrimdışı vvc30

  • *
  • İleti: 22
Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #20 : 02 Eylül 2013, 02:16:28 »
Arac dizelse 10bin i beklemeyin bile diyorlar onemliymis yag degisimi dizelde

Çevrimdışı GGC 30

  • *
  • İleti: 13
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #21 : 09 Eylül 2013, 22:26:16 »
Özel servis olarak R-Volvo Service'i öneririm. İlgi ve alakalarından çok memnunum...

Ankara Şaşmaz Oto San. Sitesi Bahçekapı Mah. 2562.Sok. No:18

Linklerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
 



 

« Son Düzenleme: 14 Eylül 2013, 03:43:35 Gönderen: GGC 30 »
2009 / Volvo S40 / 1.6d

Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #22 : 10 Eylül 2013, 21:13:27 »
10k bakımı nekadar  acaba  ?

Çevrimdışı skr44

  • Administrator
  • Über Üye
  • *****
  • İleti: 1.587
Ynt: Volvo C30 Bakim Periyotlari ve Fiyatlari
« Yanıtla #23 : 12 Eylül 2013, 23:22:49 »
bende sanrım oyle bı fıyat almstm sımdı unuttum ama Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Seo4Smf Tags: