Gönderen Konu: Test Sürüşü : Volvo C70 Coupe 2.3 240 HP  (Okunma sayısı 1686 defa)

Çevrimdışı GTi.OnuR

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 159
Test Sürüşü : Volvo C70 Coupe 2.3 240 HP
« : 28 Haziran 2012, 21:34:24 »
Advertisement
Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Soğuk İsveçli'den kanı kaynatan performans İlk kez 1996 yılında düzenlenen Paris Otomobil Fuarı'nda tanıtılan ve ardından satışa sunulan C70 Coupe, 1998yılından itibaren de Türkiye'ye ithal edilmeye başlandı.Üstü açılan 'Cabrio' versiyonu da bulunan C7..

Soğuk İsveçli'den kanı kaynatan performans
İlkkez 1996 yılında düzenlenen Paris Otomobil Fuarı'ndatanıtılan ve ardından satışa sunulan C70 Coupe, 1998yılından itibaren de Türkiye'ye ithal edilmeye başlandı.Üstü açılan 'Cabrio' versiyonu da bulunan C70 Coupe'nin2.0 litre 163 HP ve 2.3 litre 240 HP'lik benzinli motorseçenekleri bulunuyor. C70 Coupe'yi manuel veya otomatikşanzıman seçeneğiyle satın alabilmek mümkün.
Karoserve iç mekan
Volvo'nun lüks segmentteki eski modeli S70 platformuüzerine geliştirilen C70 Coupe, köşeli bir tasarımasahip. Bu nedenle S60 ve S80 gibi güncel modellerindinamik çizgilerine rastlanmıyor. Bir miktar yaşlı dursada kaslı görünümüyle hala fazlasıyla şık. Büyük radyatörızgarası ve bombeli motor kaputu otomobilin ön tasarımınınsıra dışı noktaları. Yan tasarımı da önü kadar etkileyiciolan C70 Coupe'nin çerçevesiz büyük kapıları sportifliğivurgular nitelikte. Otomobilin arka tasarımı ise önve yan tasarım ile yarışır hatlara sahip. Büyük stoplambaları bu tasarımın en çok dikkat öğeleri. C70 Coupe'niniç mekanı kaliteli materyallerle yaratılmış. Ön konsolunmalzeme kalitesi üst düzeyde. Ancak otomobilin ilerleyenyaşı iç mekanda da kendisini hissettiriyor. Özellikledireksiyon simidinin sağı ve solundaki butonlar modernliktenuzak. Otomobilin orta konsolunun en üstüne müzik sistemininbeşinci hoparlörü yerleştirilmiş. Keşke kaba bir görüntüsunan bu hoparlör Eylül 2001'de testini gerçekleştirdiğimizV70 Cross Country'deki gibi konsola gömülü olarak tasarlansaydı.Bu hoparlörün hemen altında ise havalandırma ızgaralarıbulunuyor. Onun altında havalandırma kumandaları konumlandırılmış.Müzik sistemi ise konsolun en altına yerleştirilmiş.Dolby Prologic sistemine sahip müzik sisteminin seskalitesi üst düzeyde. Müzik sistemi otomobilin içerisiniadeta opera salonuna çeviriyor. C70 Coupe'nin sürücüve yolcu koltukları elektrikli olarak ayarlanabiliyor.İç mekan otomobilin büyük boyutları nedeniyle hayligeniş. C70 Coupe'nin ön ve arka koltuklarında yolculukyapmak kesinlikle problemsiz. Ayrıca otomobilin 403litrelik bagaj hacmi spor bir coupe için fazlasıylabüyük.
Motorve performans
Volco C70 Coupe'nin en değerli bölümüyse kuşkusuz motorkaputunun altında yer alıyor. 2.319 cc hacmindeki beşsilindirli, 20 supaplı turbo motor 5100 d/d'da 240 HPgüç, 2400 d/d'da ise 330 Nm tork üretiyor. Kağıt üzerindekibu muazzam değerler, performans testlerinde de kendinigösterdi. C70 Coupe ile 0'dan 100 km/s hıza 7.5 saniyegibi bir sürede ulaştık. Ağrılığı 1.5 ton olan bir araçiçin bu değer fazlasıyla iyi. Ancak dikkatimizi çekennokta tüm gücün yeterli olarak tekerleklere iletilemediğiydi.Gaza sonuna kadar yüklenildiğinde otomobilin çekiş kontrolsistemi hızla devreye giriyor ve aracın gücünü dizginliyor.Zaten bu sistem kapalı iken otomobili patinajdan kurtarıphızlandırmak daha çok zaman alıyor. Otomatik şanzımanara hızlanmalarda motor ile uyumlu çalışmasına rağmenani kalkışlarda biraz beklemeye yol açıyor. C70 Coupesunduğu performansın karşılığını da 100 km'de 11 litrekurşunsuz benzin tüketerek aldı. Ayrıca 68 litrelikdepo 618 km'lik bir menzil sunuyor.
Kullanımve konfor
Volvo C70 Coupe lüks bir otomobilin yanı sıra yüksekbir performans beklentisi olanların tercih edebileceğibir otomobil. İlerlemiş yaşana karşın hala şık bir tasarımasahip. 225/45 Z17 ölçüsündeki lastiklerle yere iyi tutunanaracı çizgisinden çıkarmak kolay değil. Viraj içindegaza yüklenmedikçe yolundan çıkmayan C70 Coupe'nin direksiyonubir miktar ağır. Çekiş kontrol sistemine rağmen anikalkışlarda torque-steering olayı yaşanan otomobildebu sistemi kapatarak kullanmak amatör ellerde tehlikelisonuçlara neden olabilir. Testimiz süresince C70 Coupe'ninfrenleri güven verdi. 100 km/s hızla giderken yaptığımızani frende otomobili 38.5 metrede güvenle durdurduk.Bu mesafe bu güçteki bir otomobil için çok iyi.Testiniyaptığımız Volvo C70 Coupe 2.3'ün anahtar teslim fiyatı57.200 Euro.
 
STANDART DONANIM

ABS+EBD,çift aşamalı sürücü ve yolcu hava yastığı, SIPS ve yanhava yastıkları, WHIPS, ROPS (takla anında açılan korumasistemi), elektronik klima, polen filtresi, elektriklicamlar, elektrikli tente, immobilizer, denge ve çekişkontrol sistemi STC, deri döşeme, deri direksiyon, radyo-teypve CD çalar, 10 hoparlör, yükseklik ayarlı ön koltuklardaısıtma sistemi, sis farları ve uzaktan kumandalı merkezikilitten oluşuyor. Elektrik kontrollü ön koltuklar,kendiliğinden kararan iç ayna. Ayrıca elektrikli önkoltuklar, otomatik yükseklik ayarlı amortisör, hızsabitleyici, yol bilgisayarı, rüzgar kesici, sub wooferlar,bagajda 6'lı CD değiştirici.



Post Merge: 28 Haziran 2012, 21:34:50
Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görülmesine Izin Verilmiyor. Kayıt Ol ya da Giriş Yap
« Son Düzenleme: 28 Haziran 2012, 21:34:52 Gönderen: GTi.OnuR »
"ÖLÜM" Gaz PedaLına Basan Ayakta,"HAYAT" Direksiyonu Tutan KoLLardadır. Bunun EğLencesi İse; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır [!]

Seo4Smf Tags: Volvo Test Sürüşü Coupe